کارگر اسباب کشی

کارگر اسباب کشی (کارگر جهت حمل اثاثیه منزل)

کارگر اسباب کشی و باربری یا کارگری که جهت حمل اثاثیه منزل فعالیت می نماید بدون اغراق باید در زمینه حمل و باربری هر گونه اثاثیه متخصص و حرفه ای باشد. معمولا برای جابجایی یک منزل مسکونی از باربران و یا کارگر حمل بار استفاده می شود این افراد برای حمل وسایل و لوازم کوچک و بزرگ منزل آماده شده اند و می توانند وسایلی را بلند کرده و حمل کنند که شما حتی از فکر کردن به آن نیز واهمه دارید. یک باربر اگر به درستی آموزش دیده باشد به گونه ای بسیار ساده و آسان وسایل را حمل می کند طوری که شما شگفت زده می شوید و تصور می کنید که این فرد باید بسیار نیرومند و پرقدرت باشد. در واقع نیرو و ورزیدگی جسمی و فیزیکی برای یک کارگر حمل بار مهم است اما این بدان معنا نیست که تنها ملاک انتخاب یک باربر نیروی جسمانی وی باشد.

شغلی به نام کارگر اسباب کشی

هر کسی برای خودش شغلی دارد و در کار خود نیز تخصص و مهارتی دارد که این تخصص و مهارت درجات مختلفی دارد. ممکن است کسی در کار خود کاملا استاد باشد و تمام فوت و فن کار را بداند. گاهی ممکن است افراد تخصص کمی در کار خود داشته باشند و تنها از سر نیاز به این شغل روی آورده اند. باربری یک شغل و حرفه است که باید فردی که در آن قدم می گذارد مهارت لازم در آن را کسب نماید.

شماره تماس: 1781

استخدام کارگر برای حمل بار در شرکت های باربری

یک شرکت باربری معتبر از کارگرانی استفاده می کند که توانایی و تجربه کافی برای حمل بار و حمل اثاثیه سنگین را به دست آورده باشند. همچنین بسیاری از این شرکت ها در کار بسته بندی لوازم نیز تخصص دارند و نیروهای خود را برای این کار از قبل آماده می کنند و آموزش می دهند. کارهای مختلف و متنوعی شرکت خدماتی:

کارگر اسباب کشی بی تجربه مهم ترین عامل خسارت در حمل اثاثیه منزل

یک شرکت باربری مطمئن و مدرن همیشه از افراد متخصص و آموزش دیده برای حمل اثاثیه منزل استفاده می کند و هرگز افراد بی تجربه را برای این کار به محل اسباب کشی مشتری اعزام نمی کند.
این افراد تنها برای یک روز کار می کنند و تجربه کافی برای این کار را ندارند زیرا تصور می شود که باربری فقط و فقط به توانایی جسمانی نیاز دارد. در صورتی که روشهای مخصوصی برای حمل و بسته بندی اثاثیه وجود دارد که این کارگران روزمزد هیچ اطلاعی از آن ندارند. در حالی که بیشترین خسارت ها را در اثاث کشی این افراد بی تجربه وارد می کنند.

شرکت های نامعتبر معمولا زیر بار خسارت نمی روند و شما نیز نمی توانید کارگری که باعث خسارت به اموال شما شده است را پیدا کنید.
شرکت ها معمولا نشانی از کارگران روزمزد ندارند و این افراد پس از تسویه حساب ممکن است دیگر هرگز به آن شرکت برنگردند.

تماس با ما

خدماتی که یک کارگر اسباب کشی ارائه می کند

یک کارگر حمل اثاثیه و حمل بار علاوه بر جابجایی بار و اثاثیه منزل میتواند وسایل شما را در کمترین زمان ممکن بسته بندی کند. این افراد آموزش دیده اند وسایل کوچک و بزرگ شما را در داخل کارتن بسته بندی قرار داده و به خوبی بسته بندی نمایند.
همچنین با روشهای بسته بندی وسایل حساس آشنا هستند مثل:

  • پیانو و آلات موسیقی
  • ظروف چینی و کریستال بسیار حساس
  • ظروف و وسایل عتیقه
  • انواع قاب, آینه
  • لوستر

حمل اثاثیه سنگین

شما می توانید وسایل تان را به یک کارگر حمل بار آموزش دیده بسپارید این افراد بسته بندی را طوری انجام می دهند که شما کمترین تعداد بسته بندی را داشته باشید به این ترتیب هزینه ای که برای کارتن حمل بار می پردازید کمتر می شود و سرعت کار اثاث کشی نیز بالاتر می رود.دقت کنید برخی کارگران برای اینکه هزینه بیشتری بابت وسایل بسته بندی از شما دریافت کنند یا زمان بیشتری برای بسته بندی و حمل بار تلف نمایند.
ممکن است کارهایی کنند که شما به تعداد بیشتری کارتن بسته بندی نیاز داشته باشید.

باربری همه مناطق تهران

دیگر مهارت های کارگر اسباب کشی

اگر این کارگران تجربه کافی داشته باشند می دانند که اول باید از وسایل سنگین شروع کرده و در نهایت به سراغ اثاثیه سبک تر بروند به این ترتیب فضای کمتری در داخل کامیون حمل اثاث به هدر می رود. همچنین این افراد باید مواظب باشند روی کارتن های وسایل شکستنی چیز سنگین که باعث آسیب رسیدن به آن شود قرار ندهند. اگر کارگری اول از اثاثیه سبک تر و کوچکتر شروع کند مطمئن باشید یا تجربه کافی برای این کار ندارد و یا قصد کلاهبرداری از شما را دارد.

چیدمان اثاثیه توسط کارگر اسباب کشی

از دیگر مهارت های تخصصی یک کارگر اسباب کشی چیدمان وسایل در خانه جدید پس از باربری اسباب منزل است. بهتر است نظارت کافی داشته باشید و از کارگران بخواهید اثاثیه را در جایی که مد نظر شماست قرار دهند.

از کارهای دیگری که یک کارگر اسباب کشی می تواند برای شما انجام دهد نصب وسایل حساس و الکترونیکی است.

تعداد کارگر باربری

این که برای کار حمل بار و بسته بندی و جابجایی اثاثیه به چه تعداد کارگر اسباب کشی و باربر نیاز داریم بسته به میزان وسایل منزل ما دارد. البته به صورت طبیعی چهار کارگر برای این کار کفایت می کند اما اگر میزان اثاثیه بیش از حد زیاد باشد این تعداد افزایش پیدا می کند. با افزایش تعداد کارگر اسباب کشی میزان هزینه و دستمزد شرکت باربری و اتوبار نیز افزایش پیدا می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

    اتوبار سعادت آباد

      همین الان تماس بگیر